BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Thursday, November 19, 2009

tag from liyana!

1) Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award

  • nama die Liyana.. eheh
  • senior aku kat upsi. n bertemu d blog.. hohoho
  • skg da jd sowang ceqgu
  • suke bca entry dia terutama klu citer psl bdk2 skolah
  • blog dia chantek
2) Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies
  • aku hepi walaupon tgh sedey
  • aku suke g k-boz walaupon sora aku buruk hoho
  • aku slalu pkir nak diet walaupon aku taw itu mustahil
  • aku suke jln2 walaupon aku takde duit
  • aku tak brapa nk terer maths walaupon aku ni bakal ajar maths
  • aku suke study laz minit walaupon aku taw itu cuma wat aku stress
  • aku suke donlot citer antu walaupon aku takot nk tgk
  • aku suka masuk metrosaver walaupon tak beli pape ( cuci mata dowh. ader abg encem taw sna.hak3)
  • cuti sem ni aku tak balik sbh walaupon bpk aku nk sponser tket
  • aku suka tdo walaupon aku tak ngantok. wat2 ngantok gak!!huhuhu
3) Pick your ten (10) most deserving recipients and describe them
tak cukup 10.. 5 jew la.. eheh

4) Leave a comment on the recipients' blog to tell them they've been tagged

=DDD

5 comments:

Lara said...

sengal??? bagus. tgk tag aku plak. wakkakakaa

gardies gerndoot said...

wei... bising2 bilikku bunyik lembu ka.. janji ndada bab* mcm c joe.. ntah mcmnala bunyinya tuh ya???

lgpon, lptpku slu diam bha..
kebelakangan ini jak dia bising..
ndada sudah rumatku kan...
larik sudah dia..
kukuku

eyna said...

lara: tak btl kew?

gardies: tu la romet mu lari. takut dia ko adopt dia pasni jd hewan ternakanmu yg seterusnya

LoLLy~ said...

done,hehehehe

Cufa said...

oh saye kne buat! hehee..
nti i buat yerr.. :p