BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Monday, November 2, 2009

berkongsi suka duka part 2

smbung ksah yg tertangguh sbb mataku yg gatal mo tdo smlm tuh.. pdhal bknnya tdo. dok lepak adalah..

k.. masuk upsi dok kat kolej KZ.. awlnye tak brape nk suke.. selesa? agak la jugak.. asyik compare n contrast msa dok kml dulu..huahuahua.. tp lama2 aku dh blja mmbiasakan diri..hehehe.. 1st day kuliah?? aku gerak sowang2, coz aku mmg takde member.. byk2 geng kml ku, aku sowang jew mencampakkan diri kat upsi. nak wat cmna kan.. 1st day kuliah, aku dpt byk kwn bru.. kebanyakan tdiri drpd bdk2 sbh jugak. ya!mmg 100% bdk2 sbh.. 1st tyme masuk kelas, jmpa ngan emi n emma. pastu eiyra, bb n sis.. laz skali joe n ian..ops.. eiyra 1st tyme jmpa dia msa orentasi sem 1 tu.. msa tu yg rapat ngan aku cumala emi, eiyra, ngan emma., klu ingat gaya dulu2 cket punye nerd,,hahahaha.. gelak kambeng aku sowang2 klu ingat..




awl kuliah..


sis takde dlm pic...



apa yg pasti? kat sini aku still kurus.hik3.. msa berlalu begitu cpt.. skg aku dah gmok..ohohoho.. bkn itu point penting sbnarnya... aku, eiyra, emma n emi start dok luar kolej mse sem 3.. kene buang kolej??? ahahaha.. ya2.. setiakwn punye psl kan.. sibuk apply kolej len semata2 nk tgl sesama. pdn muka. tp aku tdk menyesal. sbb hdup lebey indah bila dok kat luar nih wpun pd awlnya menyakitkan hati..


sem 3: mse g kl


laz ko-k



sungguh byk kenangan yg dicipta besama shbat2ku spjg d upsi. namun aku ingatkan semakin lama usia persahabatan tuh maka semakin kuat tali persahabatan yg diikat. aku silap. ternyata, semakin lama aku semakin tdk mengenali mereka. begitu juga dgn mereka. terasa syg bila telah bersama selama hampir 4 tahun kini ikatan persahabatan itu semakin longgar. mungkin krn ego msg2 yg tidak mahu mengakui kesilapan sendiri atau pun tdk ingin memaafkan antara satu sma lain. ya.. aku mmg bknla seorang pemaaf. aku sungguh penat mahu menjaga ati dan perasaan owg sedangkan aku? pd aku maaf bkn penyelesai terbaik semua masalah. apa gunanya perkataan maaf klu tidak dtg dr hati yg tulus? aku mmg berasa syg utk memutuskan persahabatan itu, tp pd aku, lebey baik mencari haluan masing2 drpd saling mendendami antara satu sama lain. sayang tdk semestinya memiliki tp adakalanya melepaskan utk mengelakkan ada lg yg terluka.. aku xmahu sekiranya aku memaafkan, perkara yg sma akan berulang di msa hadapan. pasti ia akan jadi lebey keruh dan ada insan2 yg akan terguris lebey mendalam... so.. kpd sahabat2 ku. 3ma qaseh utk 7 sem ini. walaupun mungkin kenangan manis itu setakat di sini shj, tp aku bersyukur sbb punya byk masa lalu yg gembira bersama kamu utk dikenang..



















4 comments:

Lara said...

yg main kompang tu..

'potong potong potong'
hahaha!

eyna said...

ko ni nk potong aper lara? isk3

Liyana said...

saya pun merindui zaman di upsi..hargai lah masa tu cz masa kerja nanti manisnya sedikit je..sedih sebab xde banyak gmbr dlm upsi

eyna said...

liyana: yes i will.. eheh