BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Tuesday, August 11, 2009

no tittle

klaz dh start... aku lak dmam.. aish.. rasa sungguh la tak bez memandangkan skg ni ader pesta konvo kat pdg upsi tuh... nak jalan2 tak slesa la pulak.huhuhu. shopping? duit aku tgl rm 50 jew ni.hahaha.miskin2..well, tahniah lew diucapkan kpd graduan@graduanita ( ader kew perkataan ni) yg akan menunaikan fardhu konvo mrk bermula ari ini. so, kpd senarai2 di bwh ni sila la roger sy utk mendapatkan bunga tahi ayam yg di import khusus dr "siring2" jalan raya mna ntah.

1. kande malin kundang ku.hohoho.ni dak ym nih. aku knl dah dkt2 3 taon lebey.tp tak pnah jmpe face2 face lg. setakat jumpe pastu tak knal slalu ar.hohoho

2. akak matun. die ni housemate merangkap akak senior aku dulu mse dok kz.byk merubah aku jd budak bek sblom aku kmbali ke jalan yg sala smula.huahuahua

3. kak syuhada. ni kamceng kak matun.housemate aku gak ni. asal jmpe mesti ckp "hye as".hohoho

4. zulhelmi nizam. ni lak dak physics. member ym gak.penah jmpe skali tyme midterm bio 1 kat sitc dulu. tu pon tak tegur..hohoho

5. anuar fandi. die ni pon dak physics gak. byk menyumbang jasa pada aku dgn mberikan hint bio2 ari tuh. klu takde hint tu komprem!!!!!

ni jew kot yg terlintas dlm pale hotak aku..hohoho. hepi konvo dae kwn2... (bersin)

7 comments:

Anonymous said...

aku xde ke???

eyna said...

ko pon konvo jgk ka?

Anonymous said...

asna, ko trus trang...
ko x selesa berjalan sbb hingus mu ka @ sbb duitmu???
hihihi...

kita berada dlm keadaan terdesak yang sama.. hihihi

eyna said...

keduua2nya...huhuhu

Anonymous said...

kita serupa....

Anonymous said...

slmt berconvo..

eyna said...

hehe =D