BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Wednesday, August 5, 2009

bila kawan menjadi binatang

aper perasaan ko bile kwn yg dah knl ko 4 thn berubah disebabkan lelaki yg baru dikenalinya slama 8 bulan??

jenis2 perubahan:

1) si kwn da tak sudi nak hangout dgn member2 lama lagi
2) si kwn asyik besms 24 hours tanpa henti sehingga roomate berasa sepi takde member nk bwk ckp
3) asalnya si kwn berjanji nak balik raya bersama2. akhirnya dia pilih untuk balik bersama pakwenya walaupun die tahu member die ni tak taw jalan g klia (ajak pegi sama2 pon tak)
4) si kwn terlalu mendengar kata2 si pakwe n lebey trust kan pakwe die dr si member
5) si kwn mula berkata yg tak baik mengenai si member
6) semua rahsia si member di ceritakan kpd si pakwe. tak kira yg memalukan ke tak
7) dulu bila member si kwn susa ( perlu duit) si kwn akan bantu sedaya upaya. kini si pakwe menghasut si kwn supaya jgn mempedulikan si member lg.biar mampus.sng cerita
8) bila si kwn mula memberi nama jolokan yang tak elok kpd si member. contoh : PELACUR MUDA

p/s: sila komen hukuman apa yang setimpal utk si binatang ini.
*** sowi bahasa kasar

6 comments:

Lara said...

dont bother her. u deserves better than that. once she gets in trouble with her bf she will only know how precious 'friends' are. chill (:

eyna said...

yes i know.. sbr jew i kene pgl pelacur..hahaha.lara carikan aku customer! cpt

BaByGirL PooH said...

argh.. binatang pon nda sanggup mkn kawan sendiri... ni lagi manusia... ntahla... dia tuh kena rasuk setan kali... setan yang mmg raja segala setan...

eyna said...

setan si s*i*an

r341 10v3 said...

emm..sabar je la...
myb nnt terbukak hati dia nak ok lik...
pe pon..chayokk2

eyna said...

OK2 ada.. hahaha..i ok jew pon.no hal.lantak ar