BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Saturday, October 10, 2009

papadom!!

baru jew balik dr kl ni..hohooho.. trn kl semata2 nak nonton movie.. td tgk citer papadom.. sungguh la best.. jrg2 aku akn puji citer melayu ni. tp yg ni mmg tak rugi babe. pdn la menang byk anugerah dlm festival filem ari tuh..hohoho



mse 1st tgk citer ni, aku cuma taw ader liyana jasmay n afdlin shauki.. aku mmg minat ngan liyana ni since tgk die dlm citer KAMI dulu. . tgk2 farid kamil pon ader, scha n que.. que tu sungguh la comel. hahahaha... bops.. da berbini la.. mne bole puji2 lg..

ok la. korang tgk ar citer ni yer... ni quick hupdate jew. nak wat thesis pulak nih.hohoho


5 comments:

Uruchimaru @ kf said...

emm..oke sila siapkan thesis anda =p

Lara said...

yelah weii. ramai org kate best. aku esok br nk tgk. hahaha

HaYa said...

hehe..aku pun tgk semalam..wpn dgn tidak rela hati membayar tiket sbb aku cuma teman rumet ku jak tgk..
nway.. this muve x dissapoint me..

f.a.r.a.h said...

papadom best jugak!
i pon suke!
:D

hilman.teddy said...

=D