BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Thursday, October 8, 2009

kenapakah itu?

aku nak wat pengumuman..

dalam mood yg mcm cyal coz nk kene wat thesis... actually aku dilanda perasaan

HAPPY

HAPPY

HAPPY
(ungu melambangkan tahap kehepian aku yang melampau2)


dalam bhs melayunye

GEMBIRA

GEMBIRA

GEMBIRA

mo taw kenapakah itu?

SECRET YAH

tak paya mau korek2 rahsia ni

bcoz

IT WILL REMAINS SECRET till ntah bila2

p/s dah namenye secret, takkan aku nk gtaw kan? aku juz nak kongsi n gtaw korang yg aku ader rahsia

=p

6 comments:

LoLLy~ said...

hak3
ur entry wat org eager nak tau
what's ur dark secret,hak3

gardies gerndoot said...

knp?
ko kena lamar sudah???
dapat sudah pengantin llki?
jd, nda la ko mendrita menunggu 2 tahun bru posting??
aduyai...
aku blum ada calon terbest ni...

gardies gerndoot said...

na!!!!!!!!!
aku taw sudah knp ko gembira!!!
sbb tesismu sudah siap kan???
huhuhuhu
aku masih tgah berusaha ni

eyna said...

lolly n eiyra : lalalalala =p

Lara said...

happy psl hasil menyamun die penuh 1 peti.

eyna said...

hasil derma la...