BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Wednesday, July 1, 2009

kaki ini sungguh minat jln sana sini

alopz.... dah lamer aku tak hupdate blog.ye tak??.. ala.. korang bukan carik aku pon biar walau 1000 thn daku menghilang.kan?kan?kan?hohohoh

bbrapa ari ni aku bz memperabih duit yg aku ada jln sana sini.. tah kaki aku ni. gatal bebenar nk tgk wyg la, mkn2 la, jln2 la..huhuhu.. jgn dia gatal mau terjun lombong suda la...

ari sabtu tuh (cerita basi.. da bbrapa ari blalu pon lg mau cerita ka???) aku g tgk wyg... tgk crite transformer..g sne nek bs. syal sungguh.. aku terlupa tmbang bas g sne tu rm 0.70 sowang. aku g bg rm 1.2...dah la kami ber3.. rugi bebenar aku.. konduktor bas tuh pon dah taw aku trn sne, pulang la baki duit aku... cilakak punye bas kecik!hahahahha.. sibuk nk mara owg. pd hal sendiri punye silap.. smpai sana dlm pkl 12.30. citer tuh start jam 1.30 pm.. so tunggu la kjp (kire kjp kew tunggu sejam tuh?). ramai sungguh manusia pd ari tuh. sume gatal nk tgk transformer.. sgala bpk budak hingga ke budak2 pon ader skali..


sile terbalikkan kepala lutut anda utk mlihat dgn lebey jelaz tanpa rasa jelez
=p

overall, citer tuh bole thn menarik la. cuma saat2 kemampusan si the fallen tuh aku tak brape nak puas ati.. apesal sng sgt die mampos ah???hhahaha.. dah tu msa tgk citer tu owg asik lalu lalang jew.. ilang konsentrate gue taw tak?? rase cam nak balik jew dorang sume tuh ngan air cola aku..wekz!ok la.mulutku da gatal nk mkn ni.. c u in da next entry.chow!

4 comments:

Lara said...

wei wei aku cari kau ahh. bile kau xde kan xde sape mntk derma kt blog aku. hahahahhahahaha

eyna said...

ah.. aku dtg mintak derma pon ko wat2 takde...tipu

LoLLy~ said...

g tgk trnsfomer ktne..??
i havent watch it yet..!! ngu~

eyna said...

hohoho..

kat sini jew...

citer tu cam pisang grg.. pns dan laku

wakakaka