BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

bala tentera miszzy

Friday, June 12, 2009

seksi ke???

hurm.. last nite aku takleh tdo... aku sedey la smlm weh.. knp?? huhuhu.. takpelah.. biar la ku pendam luka di ati ku..hohoho..

nway.. aku bkn nk cerita problema aku pon kat entry ni.. ehem.. sambung citer.. last nite aku takleh tdo so aku pon dgr radio la.. tgh2 mlm ni syok gak dengar sembang2 pendengar.. radio ape?? biarlah rahsia.. huhuhu.. n topik sembang die mlm tuh.. takde topik... hahaha.. cume dia bg line 1 utk pemanggil lelaki n line 2 utk pemanggil pmpuan.. pastu dowang bole la tanya apa2 kemusykilan di ati dorang antara 1 sama lain...

so.. aku tertarik la pd soalan si lelaki kpd si pmpuan ni.. die tanye apesal pmpuan skg suke pakai seksi2???? lebey kurang camni ar perbualan dorang...

lelaki : nape pmpuan skg suke pakai seksi2 dedah sana sini
pmpuan : sbb nak tarek perhatian lelaki
lelaki: lor.. dah takde cara lain dah kew nk tarek perhatian kaum laki ni
pmpuan: ala lelaki tuh.. ckp jew lebey pdhal sebenarnye dorang suke..

betul ke lelaki suke tgk pmpuan seksi ni?? pd pendapat sy la ja kan.. lelaki mmg suke tgk pmpuan seksi tp bkn utk dijadikan isteri.. btl kan??hohoho.. n menjwb soklan lelaki tuh nape pmpuan skg suke pakai seksi2.. sy rasa bkn nk tarek perhatian lelaki. takde maknenye nak tarek perhatian dowang tuh..hohohoo (gelak syaitan). tp pmpuan berpakaian seksi tu krn ingin mengikut peredaran zaman.. fashionable la katakan.. n dorang terikut2 dgn gaya pemakaian artis2 tempatan maupun dari luar negara..

actually.. seksi is subjektif.. xsemestinya pakai dedah sana sini je dikira seksi.. adakalanya.. pakaian yg tutup seluruh bdn pun owg bole tgk seksi.. yer tak?? hohooho

actually.. terpulang kpd individu tu nk berpakaian camana sekali pun.. pd sy ini mungkin isu sensitif bg sesetengah pihak..itu adalah hak peribadi individu bkn? n sy rasa tak perlu la sampai nk tanya soalan ni on air..hohoo

p/s aku seksi kew??

2 comments:

CuFa said...

ohh. kadang2 de laki suke. kadang2 tade. tp tatau lahh. ikut dorg jer nk suke tgk ke x kan kan..
dorg kan da besar? hahaha.

eyna said...

hahaha

btl3

=p